BALAZS PHOTOGRAPHY (OFFICE)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A tegnap mára vetítve

2012.12.18. - R&B Szólj hozzá!

s_1355838287.jpg_3530x2579

Kezdjük a legelejénél! Tegnap szokásos monoton reggeli kelést követően meg minden alapvető dolgom után fogtam magam és elindultam iskolába ami nem is olyan igaz mert elösszőr a Matykóval találkoztam. Hozzá tenném sokat kellett rá várnom ,de elnézem neki mert utána ami jött az tényleg gáz. Kávézni akartunk és kávéztunk is bár ugye az első felvetésre nem volt jó az amit mondtam másodikra már igen...de kanyarodjunk vissza az első helyszínhez az aranycipőőhöz ahol beesett egy szép papír ötszázas a pult alá,és ***** nagy volt a sor ezért hát úgy tettünk volna mintha semmi sem történt volna...ahogy lecsordult az a szép ötszázas...áhh mindegy. kicsit szánalmas.kicsit drága kávé volt.kicsit.Jó mindegy megittuk volt vagy 700 forint ez még annyira nem is érdekelne ha utána a gyorsétteremben gyorsan adnának egy kávét (jó pénzért) ,de az is szar volt!

Összegezve a reggelemet vicces,-1000ft a semmiért kb,és rájöttem hogy a Matyi úgy néz ki mint Garry Oldman,de most tök komolyan...

A többi már túl élhető volt egészen addig amíg nem szembesültem a törivel...azt meg már az elöző bejegyzésből tudjuk hogy mi volt amíg meg ma volt azt tényleg hagyjuk!:D

Annyit mondok legyen már szünet! Addig is hajrá...

T.B

A bejegyzés trackback címe:

https://office12.blog.hu/api/trackback/id/tr704971612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása